Tijdens deze achtste editie van de Met Andere Ogen dialogen, maken we de balans op: wat heeft 2,5 jaar Met Andere Ogen opgeleverd? En hoe gaat het ecosysteem rond kinderen: ouders, professionals en bestuurders uit onderwijs, zorg en jeugd – samen aan de slag met het vervolg? De afgelopen jaren zijn alle partners uit het netwerk Met Andere Ogen, al doende lerend, samen beter geworden. We hebben meer inzicht in wat werkt en wat niet én we willen verder. De Eindterm die deze dag wordt gepresenteerd, bundelt de bouwstenen voor dit vervolg. Bouwstenen voor inclusief samenwerken, een faciliterend stelsel, interprofessioneel samenwerken, stelselzaken, het MAO inspiratienetwerk, de lerende aanpak en voor ons als één netwerk, één Ecosysteem. Deze avond sluiten we de eerste periode van het programma Met Andere Ogen af en leggen we een stevige basis onder een vervolg.

Dit programma is zowel fysiek als live online te volgen. Kies bij jouw reservering tussen een fysieke plek in de zaal of een online livecast reservering.

Praat online mee vanavond

Kijk en praat mee via zoom vanavond – https://zoom.us/j/99686990073

 

Dit programma is ontwikkeld door
De moderator van dit programma is
Natasja van den Berg
Moderator
ProgrammareeksMet andere ogen

Met Andere Ogen is een landelijk netwerk van bestuurders, beleidsmakers, directieleden en professionals uit kinderopvang, onderwijs, zorg en jeugdhulp die ernaar streven om beter samen te werken. De leden uit het netwerk zijn allemaal onderdeel van één ecosysteem rondom het kind dat als doel heeft de ontwikkelkansen van kinderen te vergroten. Daarvoor is het nodig dat we elkaars taal leren verstaan, elkaars verhalen horen, ‘met andere ogen’ door elkaars bril leren kijken. In vele bijeenkomsten, werksessies en doe-dagen is een schat aan informatie verzameld die kan dienen als inspiratie- en kennisbron. Onderdeel daarvan zijn de dialoogavonden in Pakhuis de Zwijger waarop steeds één onderwerp vanuit verschillende perspectieven wordt belicht: vanuit de praktijk, het beleid en vanuit de wetenschap.