Deze avond is verzet ivm de huidige maatregelen rondom Corona. We komen zsm terug met een nieuwe datum. Als je al aangemeld bent ontvang je vanzelf een update hierover.
Stereotyperingen, witte redacties en een gebrek aan representatie zijn helaas nog vaak de norm in de wereld van advertisement en branding. Time to switch it up! Een nieuwe generatie makers presenteert via talkshows, podcasts en platformen hun eigen visie op hedendaagse content. En ook de moderne marketeer en mediamaker zit bovenop buzzwoorden als inclusiviteit en diversiteit. Top-down, maar ook DIY, welke toffe voorbeelden zijn er in praktijk te vinden? En hoe maken we inclusieve content de nieuwe norm?
Meer informatie volgt binnenkort!
Adformatie - Veel merken wagen zich aan straattaal. Het Tropenmuseum doet zijn 'witte' bril af, en gooit het over een ander boeg. 'Hé, luister dan.' >>
Hiphopinjesmoel - Hoe dynamisch hiphop is als muzikaal genre, zo beweeglijk is ook de scene erachter. Hiphopjournalistiek heeft zich langzamerhand ontwikkeld van traditionele schrijvers naar een sterk groeiende community op YouTube. >>
Skyword - The importance of diversity and inclusion isn’t lost on modern marketers. To appeal to increasingly diverse audiences, brands are paying closer attention to how they portray inclusivity in their messaging. >>