Hoe groot durf jij te dromen? Vertel het verhaal van de verandering die je voor je ziet en betrek meer mensen binnen én buiten je organisatie bij je merk en werk. Wat zou het meest mooie kunnen zijn dat jij met je merk kunt bereiken? In deze workshop met Sander Veenendaal -oprichter van Heldergroen- leer je hoe jij met jouw merk meer mensen in beweging kunt krijgen voor positieve verandering. Aan alle marketeers zegt Sander: “Get your circular story straight!”

Bedrijven worden stevig door consistentie. Maar wat doet een stevig merk als de tijden en teneur heel snel veranderen? Ben je dan nog wendbaar? Ben je dan nog relevant? Welke oplossingen biedt jouw merk voor de grote uitdagingen van deze tijd?

 

Welk verhaal heb jij nodig voor verandering?

Veel merken zitten vast in oude verhalen. Dat houdt verandering tegen. Bij het ontwikkelen van draagvlak voor verandering is het essentieel dat je een helder, aantrekkelijk en goed deelbaar verhaal hebt.

 

Dit krijg je uit de workshop

Deze workshop biedt je de taal en tools voor verandering via je merkverhaal.

Aan de hand van voorbeelden uit de praktijk neemt Sander je mee in de verschillende veranderingsdynamieken bij groene bedrijven die groot willen worden en andersom.

We gaan even samen dromen van de ideale wereld, gaan die ambitie opschalen en we bepalen samen van de eerste concrete stap die je moet nemen om het ideaal te gaan realiseren.

 

Vijftien jaar ervaring met het creëren van purpose brands

Sander Veenendaal is spreker over duurzame marketing en ondernemerschap vanuit liefde en vertrouwen. In 2004 richtte hij reclamebureau HELDERGROEN op: een bureau dat positieve beweging realiseert voor merken met idealen.

 

Sindsdien is hij voorloper in sustainable branding. Vanuit een sterke overtuiging dat het écht mogelijk is om de Ideale Wereld te realiseren maakt Sander al meer dan 15 jaar duurzame merken groot en grote merken duurzaam.

Dit programma is ontwikkeld door