Creatieve Industrie
Outside Insight

De toekomst van marketing

Onderscheid jouw organisatie aan de hand van personalisatie, authenticiteit en data.
Gratis, extern reserveren
donderdag 11 mei, 13.30
do 11 mei, 13.30
Grote zaal
Reageer

Het jaarlijks terugkerende evenement Outside Insight staat dit jaar in het teken van 'de Toekomst van Marketing'. Verschillende keynote sprekers vertellen over de toekomst van marketing aan de hand van personalisatie, authenticiteit en data. Patrick Petersen vertelt over de rol van content in dit geheel. Bas Hawinkels, Digital Excellence Manager bij Nestlé, spreekt over de authenticiteit binnen Digital Marketing. Met aansluitend een borrel waar gezelligheid en netwerken hand in hand gaan.

  • Patrick Petersen is een bestseller auteur (o.a. Handboek Engaging Content) en daarnaast fervent Twitteraar. Eerder noemde Meltwater hem al in hun top 10 van digitale marketing influencers om te volgen op Twitter en als nummer 1 in hun Twitter top 10 van Content Marketeers.
  • Bas Hawinkels is sinds 1998 Marcom enthousiasteling en heeft aan klant- en bureauzijde gewerkt. Hij heeft >15 jaar Marcom ervaring met merken en crossmediale campagnes. Bas volgt Digital op de voet, en de impact hiervan op maatschappij en Marketing. Hij is altijd goed voor een andere, wat uitgesproken, kijk op Marketing Communicatie.

Dit is een (gratis) evenement voor marketing- communicatie, en C-level professionals met een beperkt aantal plaatsen. Meltwater behoudt zich het recht om personen met een andere funtionele achtergrond te weigeren.

Pakhuis de Zwijger presenteert
Rethink Aleppo
5 May 2017
Lees verder
Gratis, extern reserveren
donderdag 11 mei, 13.30
Grote zaal
Reserveer