Creatieve Industrie

Creëer je eigen merk

Ben jij als creatieve professional al een overtuigend merk? Zet jezelf op de kaart zodat klanten moeiteloos de weg naar jou vinden.
Gisteren, 16.00
vr 24 nov, 16.00
Studio
Reageer

Hoe trek jij de aandacht van potentiële opdrachtgevers? Hoe zet je een verhaal neer dat raakt? Een sterk merk heeft een verhaal dat een verlangen oproept; je voelt het, je wilt het en je koopt het. De Kunstenbond heeft deze editie Eva Kaldenbach uitgenodigd, samen gaan we op zoek naar de ingrediënten voor jouw verhaal. Wat is het dat jou onderscheidt en hoe vertaal je dat naar het verlangen van je opdrachtgever? Heb je dat scherp, dan ben je een overtuigend merk.

Over Eva Kaldenbach

Met haar bedrijf De Verhalenmakerij begeleidt Eva creatieve ondernemers in het scherp krijgen van hun unieke merkverhaal. Dit doet zij als trainer bij o.a. de Kunstenbond en Driving Dutch Design. Daarnaast werkt zij als schrijver en creatief merkstrateeg. Eva is afgestudeerd aan de HKU in de richting fotografie/film en werkte zes jaar als redacteur voor diverse televisieprogramma’s. Daarna begon ze De Verhalenmakerij, voor verhalen die raken en verbinden.

De Kunstenbond – Weet wat je waard bent

De Kunstenbond is in Nederland de enige vakbond voor alle creatieve zzp’ers en werknemers en is er voor iedereen die zichzelf creatief óf kunstenaar noemt of een creatieve beroepsopleiding volgt. Een divers pallet aan mensen met een gezamenlijke drijfveer: passie voor het maken.  Al die makers verdienen ook een eerlijk inkomen. De Kunstenbond maakt zich hard voor een sterke positie voor alle creatieven, door zich o.a. vast te bijten in het thema Weet wat je waard bent met lobby’s voor betere tarieven voor zelfstandigen en aandacht voor onderwerpen zoals collectief onderhandelen voor zzp’ers en bescherming auteursrechten.

Gisteren, 16.00
Studio
Deze 85 mensen waren aanwezig